środa, 3 września 2014

13arts Fioletowa karta / Purple Card

Witam!
Dziś chciałabym bym Wam pokazać mój projekt fioletowej kartki ślubnej dla 13arts. Użyłam kolekcji Fly Away i All is Love, gesso, mgiełek, farbek akrylowych oraz dużej ilości kwiatów!
 
Hello!
Today I want to share with you my purple wedding card for 13arts. I have used the Fly Away and All is Love collections, gesso, mists, acrylic paints and a lot of flowers!
 

 
Dodałam dużo kawałków nici, gazy i materiałowych kwiatków.  
I added a lot of pieces of thread, gauze and material flowers. 
 




Miłego dnia / Have a nice day! 
Anna 

8 komentarzy:

Татьяна pisze...

Lovely !!!!

Ros Crawford pisze...

So much detail it's amazing!!

Aneta pisze...

Jest przepiękna! Nie mogę oczu od niej oderwać...

Caro-ART pisze...

Cudo :) jak ja bym chciała umieć pracować z mediami :(

1CardCreator pisze...

This is breathtakingly beautiful, I love all the beautiful beads and everything else you have added to make this perfect! ~Diane

Evelyn Walter pisze...

Very stunning, you are such a flower artist! Love the use of thread and gauze.
xx Evelyn

scraPina pisze...

Bardzo nietypowa... a ja uwielbiam nietypowe prace! Boska! :)

Unknown pisze...

wow :) jak Ty robisz takie piękności pełne przepychu i elegancji...? :) jestem pod ogromnym wrażeniem...