piątek, 12 sierpnia 2011

Ognista czerwień ....

Witam ;)
Kolejny kolor na Craft Artwork !!!!
CZERWONY
bardzo trudny kolor... jak dla mnie :)
...dlatego właśnie chciałam podjąć to wyzwanie :)


Coś do końca mi nie wyszło tak jak chciałam, ale może następnym razem będzie lepiej :)

Na Wasze kolorowe tagi, czekamy aż do 8 września !!!
Jeśli ktoś chce dołączyć do naszej zabawy, może to zrobić w każdej chwili !
By nie zrobił nam się bałagan, każde swoje zgłoszenie proszę linkować pod postem z danym kolorem.
A więc jeśli ktoś chciałby jeszcze zrobić zielonego taga, swoją pracę proszę linkować pod tym postem

I to na tyle ;))))
Zachęcam do obejrzenia naszej zielonej galerii - na stan obecny widzę już 63 prace !!!

Pozdrawiam
Annar

17 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Piękny wyszedł :) Ja ogólnie mam problemy z monochromatycznymi pracami :(

Boei pisze...

Ale cudo! Tyle się tu dzieje:) Podziwiam;)

Nordstjerna pisze...

W życiu bym nie powiedziała, że to dale Ciebie trudny kolor! Pięknie wyszło :)

Joanna Oborska pisze...

Ten tag jest bardzo zachęcający do przyłączenie się do zabawy więc na pewno wyszedł ;) :) Ale w czerwonym kolorze to będzie mój pierwszy raz i też się boję, hihi ;) :)

curiously pisze...

Przestań, to mój faworyt :)

silence pisze...

Cudna inspiracja. I strasznie mi się podoba cykl kolorowych wyzwań. Już mi tam coś na czerwono w głowie kiełkuje ;) Pozdrawiam serdecznie

timboctou pisze...

jest piękny!

Monika1011 pisze...

Ale piekny! Moze i ja wezme udzial w kolorkach? ;) Takie prace to idealna inspiracja i zacheta do zabawy :)

Cartadea pisze...

Twój tag jest powalający :)A zabawa jest przednia, ale czerwony, hmm, no będzie ciężko ;0

anias pisze...

Co ty narobiłaś, kto mi domyje paluchy:)
Twój tag jest piękny!!!!!!!
Dzisiaj zamiast kończyć zaproszenia dla chrześniaka na 18-stkę, musiałam popełnić tego czerwonego taga- poprostu musiałam! To też nie mój kolor, ale zabawa fajna :) Pozdrawiam!

Rybiooka pisze...

Twój tag jest nieziemsko energetyczny- krwawa mery :D

Guriana pisze...

piękny!!... już się ślinie na całą Twoja książeczkę!!

Tusia Lech pisze...

Bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam, że zielony tag można dłużej robić :) Miałam taki tydzień, że nie byłam w stanie zrobić zielonego, a bardzo chciałam. Tak więc super :) Czerwony już mam. Zielony powstanie wkrótce :)

No a twój tag - boski jest!

Aida Domisiewicz pisze...

Tag jak wszystkie Twoje prace _ NIESAMOWITY! Można patrzeć bez końca! I od razy widać, że jest Twój!

Jyoti pisze...

Przecudny tag!
Zupełnie nie wiem, jakim sposobem nie weszłam wcześniej na Twojego bloga:) Pięknie tworzysz!!!

Ula H. pisze...

Cuda wychodzą spod Twoich rąk ! Podziwiam :)

Ines pisze...

chyba dla mnie trudniejszy bo wcale nie mogę się wziąć za ten kolor:D zero pomysłu