sobota, 1 stycznia 2011

Przyjęcie czas zacząć !

Witam w pierwszy dzień Nowego Roku :)
Zaczynamy karnawał - czas, kiedy często spotykamy się z przyjaciółmi na domowych prywatkach. Często się zastanawiam co mam przygotować na takie spotkanko ;) Dziś bez wahania wybrałam ulubione przez wszystkich muffinki i pokaże Wam jak można je szybko i łatwo przyozdobić.

Bardzo przypadła mi do gustu uniwersalna kolekcja Jovial - Basic Grey, w szczególności papier Tartan Plaid, który wykorzystałam w poniższej dekoracji.

Wyrównaj do środka

Przepis na ozdoby jest tak samo prosty jak i na muffinki.
Wykonałam niezwykle modne ostatniego czasu rozety, które ozdobiłam gazą i papierowymi kwiatkami Primy oraz użyłam srebrnego pudru do embossingu.









A na koniec dla zainteresowanych podaje przepis na waniliowe muffinki :)

Składniki suche:

250g mąki
1 szklanka cukru
3 cukry waniliowe
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Składniki mokre:

1 szklanka mleka
1 szklanka oleju roślinnego
2 roztrzepane jajka

Wykonanie:
Najpierw oddzielnie mieszamy suche i mokre składniki, następnie łączymy je razem. Wymieszać należy szybko i niedokładnie, tylko do połączenia się składników. Wlewamy w foremki i pieczemy 20-30 min w 190 st. (do suchego patyczka). Po upieczeniu przez kilka minut nie wyciągać z formy.
Smacznego życzę :)


5 komentarzy:

Noami pisze...

swietnie przyozdobilas te muffinki !!! apetycznie wygladaja :) szkoda ze ja nie mam piekarnika bo bym chetnie z przepisu skorzystala :)

paulisia pisze...

bardzo smakowity pomysl! swietne wykonanie;)

Tomaszowa Chata pisze...

Witam w nowym roku:)
Mmmmm...pyszne muffiny, krata i ozdobne rozetki- świetny pomysł na dekorację i ciekawe podanie.

Pozdrawiam z grodu trykających się koziołków:))
TCH

sabi-chic pisze...

piękne dekoracje i jak apetycznie wyglądają muffiny:) również pozdrawiam z Poznania

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Mrrrr.... Baaardzo smakowite!!!
:***